Sunday, July 6, 2014

ZWARTE BESSEN EN KOOLRABI

Zwarte bessen en koolrabi, hoezo?
Zondag is voorbij en het is de nacht naar de maandag, 1 uur in de morgen of moeten we toch avond zeggen?
Avond, nacht, zo lang ik nog neit geslapen heb.
Slapen, ik dacht dat ik daar nooit moeite mee zou krijgen, maar daar hebben we het nu niet over.
Op de zondag morgen slaapt mijn ega dus vertrek ik meetal rond een uur of 9, al ik neit meot werken, naar mijn kantoor om daar wat te doen, freewheelen of werken. En lekker koffie natuurlijk, die kan ik thuis niet zetten want dan wordt de ega wakker.
Om een uur of 11 verwacht diezelfde ega koffie op zondags bed dus dan ben ik weer terug thuis voor mijn tweede kop koffie.

Deze zondag begin juli 2014, had ik zwarte bessen, had ja want een deel is verdwenen in 2 flessen met wodka om te worden tot creme de cassis of iets wat er op lijkt, een ander deel zit in 2 potjes jam en ega maakte ijs.



 Daarna koolrabi geoogst. Gekookt in room met wat paprika en courgette uti de tuin en dan in de oven met room mostard saus en een beetje kaas er over.
Visite die mee at en de avond was heel snel om.
Morgen hopelijk weer een dag.

No comments:

Post a Comment