Sunday, July 13, 2014

Avatar en nog steeds boos

Natuurlijk is hij boos omdat de ander dat veroorzaakt heeft, tenslotte is hij avatar en daarmee heel bewust, aware, awaken en in zijn hogere zijn.
Het hogere zijn van het hogere wezen is een speciaal iets wat je kunt verkrijgen na training en oefening.
Je kunt functioneren op een laag niveau en op een hoog niveau maar dat hebben jullie natuurlijk al begrepen?
Ik begrijp het allemaal neit zo goed, ik ben maar gewoon ik, althans, dat geloof ik dat ik gewoon ik ben. Als ik praat met iemand die ontwaakt is en in zijn hogere sfeer verkeerd dan weet ik helemaal neit wie ik ben.
Als ik al weet wie ik ben dan ben ik alsnog op een dwaalspoor en dan denk ik alleen maar te weten wie ik ben.
Volgen jullie het nog? Of weten jullie het beter omdat jullie eigenlijk ook een beetje verlicht zijn?
Wie weet....
Ik ben alleen maar ik, ik strijk in de schuur omdat ik mijn hogere medebewoners wil ontwijken en even vrij wil ademhalen, ademhalen zonder weerstand.'
Niet ademhalen in de hogere ijlere sferen maar gewoon adem halen, teugen gewone nederlandse zeelucht.
Ik heb echt nog veel te strijken en ik cverzamel dat meestal in de schuur naast de wasmachine  en echt het wordt tijd dat eens te doen.
Oh ja de schuur kan even echt niet opgeruimd worden, niet tot al de rommel van het bouwen en meer bouwen, weg is.
Zondag
deze zondag is weer een verloren dag, relationeel gezien.
Niet voor mij, een beetje ruimen maakt blij en strijken ook.
Dus het komt wel goed met mij.

No comments:

Post a Comment