Friday, July 4, 2014

De luie keuken

De Luie keuken, wat is nou een luie keuken?

Dat is de keuken van een man die geen zin heeft om af te wassen.
Ook van een man die geen afwasmachine wil en van een man 
die de keuken uiteindelijk ook wel weer op ruimt.

Ik experimenteer met teks, ik ben al oud dus mijn lettertjes mogen niet zo klein zijn,
is het bovenstaande neit beter te lezen?

Terug naar de luie keuken, wil je echt een luie keuken zien, klik dan hier:
Neem even 1 minuut voor een luie video

Klik de link en daarna begrijp je twee dingen:

Jou keuken is altijd opgeruimt

zo ziet een keuken er uit als iemand even tijdenlijk geen zin heeft


Nu is het zomer, juli, mijn tuin groeit en bloeit en het is vreselijk veel werk om alle planten water te geven, tenminste dat wat ik bakken staat.

Zoals hierboven, zo begon het groeien en bloeien in mijn tuin, voor het eerst in jaren en jaren leggen we een serieus stuk tuin aan.

Na een tijdje raakten de potjes vol, wortels er onderuit en tijd om ut te planten

 

Nu staat het er zo een beetje bij, we hebben al sla gegeten en er komt nog meer, sla, rode kool, witte kool, de boerenkool doet het geweldig.
Het is een feest om dit allemaal te zien groeien.
Straks, in een schone keuken, ga ik voor het eerst sinds jaren een koolrabi bereiden. In room, in de oven.

No comments:

Post a Comment