Wednesday, July 9, 2014

De boze keuken

Ik heb het al gehad over de luie keuken maar ik heb het nog niet
 gehad over de boze keuken.
Zo is het begonnen, met de boze keuken.
Soms ben ik een draak en maak ik mijn partner boos of soms heeft hij gewoon eens een niet zo lekkere dag.
Dan, vindt er in de keuken een explosie plaats en binnen 1 dag staat de keuken helemaal vol met afwas en zooi. Ik begrijp het echt niet hoe dat zo snel kan, oke, soms zijn het 2 dagen.
Maar zelfs dan, met 2 personen waarvan 1, ik, de hele dag weg is, zelfs dan is het onmogelijk dat er zo een puinhoop ontstaat.
Misschien moet ik de go pro eens een dag of wat met time lapse neer zetten, zodat ik kan zien hoe het ontstaat.
Ik heb het eindresultaat wel gefilmt:
klik hier voor film van de boze keuken

Nu is het nog erger, nu heb ik helemaal geen keuken meer:
 dit is de plek waar mijn aanrecht een paar dagen geleden nog stond,

 er moet een heleboel blubber weg geschept van onder de vloer en wat balken vervangen,
maar daarna komt er een nieuwe , oude, keuken in.

No comments:

Post a Comment