Monday, April 1, 2013

Wie ben ik

Wie ben ik, heb je jezelf die vraag wel eens gesteld? Ben je moeder of vader of ben je juist dochter of zoon?
Of ben je werknemer of echtgenoot?
Stel jezelf die vraag maar eens, wie ben ik?

Wat wil ik?
Is nog zo een psychologische vraag, nee nee , haak niet af, het is ook een goede vraag.
Wat wil je? Weet je eigenlijk wel wat je echt wilt?
Die mooie auto? Nou die pret is ook snel over voor de meeste mensen.
Een relatie? Hmm dat gaat alleen goed als je weet wie je bent en weet wat je wilt.

Stel jezelf net zo lang de vraag : wat wil ik, tot je bij de kern bent.
En geloof me dat is helemaal nietmakkelijk.

Eigenlijk wilde ik me een beetje voorstellen hier maar toen ontstond bovenstaande.
Ik ben coach en counselor, moeder, dochter, partner, werker, supporter, leraar, leerling, oma, facilitator, cursist, cursusleider, spreker, luisteraar, mens.
Wie ben ik nu echt?

Ik heb een kleinschalige woonvorm, eigenlijk half gestart half in oprichting. Daar ligt mijn passie, daar ligt mijn doel en daar wil ik met liefde en warmte in werken.
Ik ben samen met mijn man toegewijd aan de mensen om mij heen, degene die aan zijn komen lopen en degene die hier geboren zijn.

No comments:

Post a Comment