Sunday, March 31, 2013

diner zonder gasten

Vandaag paas diner met 3 vrienden dus samen 5 mensen.
Gister heb ik een groot gedeelte van de middag, na mijn werk, besteed aan het boodschappen doen.
4 gangen, dat ben ik aan mijn stand verplicht, zoals ze dat dan zeggen.
Een Hollandse garnalen bordje
Champignons met escargot
Biefstuk met van alles
Pudding en crepes Suzette als deserts
Koffie ook nog natuurlijk

Biefstuk doe ik bijna nooit met een etentje maar er was weinig opwindends te koop wat betreft vlees.
Ik zelf eet het hoe dan ook niet als vegetariĆ«r.
Mijn menu ontwikkeld zich tijdens het koken meestal.

Vanmorgen om 12 uur belde mijn visite af.

1 vriend kwam alsnog om een uur of 7 maar die had al gegeten zo ongeveer.
Alleen het voorgerecht kon nog wel.

Ik vind het echt niet fijn als mensen afzeggen op de dag dat een etentje gepland is, ik heb dan al boodschappen gedaan en al veel moeite gedaan om rekening te houden met de dieet van de verschillende mensen. Diabetes gluten allergie, dat viel deze keer dus nog wel mee.

de biefstuk van de C1000 blijkt taai, daar hebben we ondertussen tartaar van gemaakt, de andere dingen die niet houdbaar zijn gaan vanavond de diepvries in.
En ik heb gewoon het restje zuurkool stamppot gegeten van gisteren.

dit is de pudding die ik voor mijn niet gasten gemaakt heb:




No comments:

Post a Comment