Tuesday, September 16, 2014

Alzheimer

Alzheimer? Heb ik Alsheimer? Nee maar ik vergeet wel.
Vanmiddag dacht ik: ja, dat wil ik bloggen, dat woord, die zin, dat onderwerp. Nu, een paar uur later, ben ik vergeten wat ik wilde zeggen.
Denk,,,, denk,,,, denk,,,,,, nee ik kan het niet opdiepen.........
Ik loop terug,
nu ben ik hier en het is 11 uur in de avond, daarvoor was ik met een client op cursus, toen had ik een half uurtje vrij, was het toen?
nee.....
Daarvoor, bij die andere cliƫnt waar ik niet zo lang was, dacht ik toen aan mijn blog?
Nee, ja , misschien,
wat deed ik daarvoor dan? Oh ja een andere client, iets gezelligs met haar........
en daarvoor? Oh ja een eigen cursus bespreking omdat ik een goede budgetbeheerder en bewindvoerder wil worden,
en toen en toen wat toen?
Bellen, appen, skypen, appen, bellen,
administratie of wat daar voor door mag gaan,
en ik ben wat vergeten te doen, iets uitzoeken,
en iets opbergen en nog een tijdje opruimen, was het toen? nee niet om een uur of 10 in de ochtend, dan zijn mijn ideeen wat shaarser dan wat later op de dag.
Wat deed ik daarvoor? Rommelen, mail, en daarvoor slapen. Hmm gek, een omgekeerde dag en ik weet het nog steeds niet.
Even stil dan?
Help ook al niet,
het is gewoon kwart over 11 nu en ik weet het niet.
En nee, ik ben geen ADHD er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Ja ik blog en vlog bijna maar net nog neit,
ik doe wat youtube en wat andere dingen
kijk
Hannie P

nanneTineJo

ja ik weet het het kan wel beter en kan wel meer, en gelukkig doet zoon ook wat maar voor een 60plusser niet slecht toch?

No comments:

Post a Comment