Sunday, March 31, 2013

Pasen, de paas gedachten

Pasen, het sneeuwt, de tulpen staan in mijn tuin nog niet eens in knop,
Het is koud in 2013 zoals het vorige jaar ergens deze tijd geloof ik heerlijk warm was.
Vanmorgen ineens een uur verloren: zomertijd, waar is de zomer?

Ach, straks over een paar weken zijn we dit vergeten, dan begint het voorjaar vast ineens in volle glorie. Ik kom dan ook vast ineens bij uit mijn winterslaap.
Ik heb nog zoveel te doen, te veranderen, te vernieuwen en op te starten maar het lijkt alsof de kou mij een beetje in slaap houdt. Dat ik traag blijf en een beetje sombertjes, soms.

Straks ga ik als de wiede weerga mijn ruimtes voor mijn cursussen en zinvolle dagbesteding klaar maken, die zijn nog niet eens leeg en over inrichting spreken we nog niet. De tuin, waardoor de toegang loopt, is nog niet eens op geruimt, maar straks als de zon gaat schijnen .....
Denk ik, hoop ik....

pot jan drie dubbeltjes waarom kan ik toch niet gewoon opschieten en snel nieuwe bewoners voor mijn begeleid wonen plekken vinden? Dat is het werk wat ik wil doen, dat is het waar mijn passie ligt.
Enfin, over nieuwe bewoners zal ik nog wel schrijven, over nieuwe oude bewoners, die soms zo maar aan komen lopen.

No comments:

Post a Comment