Wednesday, October 29, 2014

Kleinkinderen en dan de mijne van 4

Mijn kleinkiind is vier, op de kalender,
volgens de testers is ze 3 en heeft ze een iq van 56.
Haar moeder heeft ze niet mee, die lijkt op mijn vader, die  moeder, en is dus ook pathologisch leugenaar of hoe ze dat dan ook noemen,
Maar mijn kleinkind heeft gelukkig (nog) andere mensen om zich heen.
Maar enfin, laat ik naar mijn verhaal gaan en mijn gram opzij zetten.
Mijn kleinkind eet neit zo goed maar had honger en zei tegen haar gezelschap op dat moment: D. ik heb honger, ik wil een broodje. Ja hoor zei D, wat wil je er op? Ik wil 3 plakjes lekkere worst op mijn broodje want ik wil dikke billen krijgen, Jij, zei mijn klein kind tegen D. , mag maar 2 plakjes lekkere ham want jij hebt al dikke billen .
Geniaal toch? iQ 56?


No comments:

Post a Comment